11. november blev Digital Retail 2022 afholdt i Børssalen, hvor udvalgte eksperter gav indsigt i digitaliseringens betydning for fremtidens detailhandel. Stefan Funch Jensen driver den digitale transformation i den mere end 100 år gamle B2B-virksomhedog er samtidig direktør for A&O Johansens B2C forretning (Billig VVS) og er en del af AO´s direktion.

Hvor tæt kan et kunde-/leverandøforhold blive?

Brødrene A&O Johansen har bogstaveligt talt tillidsfuldt givet nøglen til butikken til deres kunder. Et imponerende omnichannel setup, hvor næsten halvdelen af omsætningen er digital, og næsten en fjerdedel af omsætningen er selvbetjening.

Netop dette split var en del af begrundelsen, da A&O Johansen igen i 2021 løb med E-handelsprisen som årets bedste B2B-virksomhed med en online-omsætning over 200 mio. kr. Stefan Funch Jensen driver den digitale transformation i den mere end 100 år gamle B2B-virksomhedog er samtidig direktør for A&O Johansens B2C forretning (Billig VVS) og er en del af AO´s direktion.

11. november blev Digital Retail 2022 afholdt i Børssalen, hvor udvalgte eksperter gav indsigt i digitaliseringens betydning for fremtidens detailhandel.

Se eller gense indlægget fra Stefan Funch Jensen, eCommerce & Marketing Director, Brødrene A&O Johansen: