11. november blev Digital Retail 2022 afholdt i Børssalen, hvor udvalgte eksperter gav indsigt i digitaliseringens betydning for fremtidens detailhandel. Hvordan udnytter vi (teknologisk) data bedst muligt – og hvad er det præcist vi skal måle på for at tage de rigtige beslutninger i den anden ende? Det diskuterer vi i dette dilemma, hvor tre repræsentanter bringer erfaringer og holdninger til torvs.
Digitalt retaildilemma: Data i detail
Den rivende digitaliseringsbølge, der skyller ind over detailbranchen, skubber en tsunami af data foran sig. Vi kender efterhånden de gevinster, der kan høstes: øget salg i de fysiske forretninger, øget efterspørgsel efter de detailhandlendes produkter, genoplivning af ”kolde” kunder, øget share-of-wallet, øget kundetilfredshed osv.
Men hvordan udnytter vi (teknologisk) data bedst muligt – og hvad er det præcist vi skal måle på for at tage de rigtige beslutninger i den anden ende? Det diskuterer vi i dette dilemma, hvor tre repræsentanter bringer erfaringer og holdninger til torvs.
11. november blev Digital Retail 2022 afholdt i Børssalen, hvor udvalgte eksperter gav indsigt i digitaliseringens betydning for fremtidens detailhandel. Hvordan udnytter vi (teknologisk) data bedst muligt.
Se eller gense debatten fra Digital Retail 2022: