GSV’s nye APP vil optimere din udlejningsproces!
Det er vigtig for GSV at opretholde og optimere serviceniveauet, derfor er vi nu i gang med en større digitaliseringsproces, hvor en del af projektet består i at udvikle og skræddersy en APP til vores kunder. Til foråret lancerer vi APP’en, som har været under udvikling over vinteren og med fokus på at gøre dagligdagen nemmere for vores kunder.
Et stærkt værktøj
Vi bestræber os på at være en god samarbejds- partner for vores kunder, derfor har vi gennem udviklingen af vores APP haft et tæt samarbejde med vores kunder. APP’en skal gøre dagligdagen nemmere for vores kunder, og derfor er det vigtigt, at den afspejler kundens behov. Vi har derfor ind-draget vores kunder igennem hele processen, og målet har været at skabe en APP, som er tilpasset arbejdsgangen på byggepladsen fortæller Peter Fritzbøger (CCO).
Det vi tilbyder med APP’en er en lang række ser-vicemuligheder og et bedre overblik. Du kan nemt og hurtigt bestille materiel 24 timer i døgnet præcis når det passer dig, og du bestemmer selv hvornår det skal afmeldes og afhentes. Du får også en GPS-funktionen, der gør det nemt at bevare over-blikket, da du kan se hvor dit materiel er, og se hvor meget det bliver brugt. Mange af vores kunder har ofte meget materiel spredt udover byggepladsen, og hvis du fx skal spore en bestemt lift, fordi den skal afmeldes, så kan du benytte GPS-funktionen.
Personlig service
Alle disse features er blot nogle af de muligheder vores APP vil tilbyde. Du vil i vores APP få et værktøj, som altid er lige ved hånden, så du kan bestille dit materiel, når du står midt på byggepladsen. Vores APP erstatter på ingen måde den personlig rådgivning. Det vil altid være muligt at få den samme gode personlige rådgivning, som du kender det i dag og i GSV’s APP vil det være muligt at se, hvilken konsulent der er tilknyttet dig.
Vi glæder os!
Peter Fritzbøger