"Jeg tror ikke på, at vi kan bevare alle elementer af kundens behov i fremtiden. Derfor skal vi lave partnerskaber med nogle, så vi leverer 40-60-80 procent af behovet, og så leverer de resten" - Simon Sinding Jørgensen.
Vi har som forbrugere større og større forventninger til de oplevelser og services, som virksomheder giver os, fordi nye teknologier gør det muligt. Det skal gå hurtigt, være enkelt og gennemskueligt – og ikke mindst passe lige præcis til vores behov. Udviklingen har også ramt bankerne, og i de kommende år vil kamppladsen i finansverdenen i høj grad være om forbrugernes gunst. De banker, der formår at lytte og tilbyde de rigtige løsninger, vinder. Vi har spurgt Arbejdernes Landsbank og neo-banken Lunar Way, hvordan de opruster forretningen til fremtiden.
https://www.businessinsights.dk/wp-content/uploads/2019/03/8-2.jpg500750kristofferlohse76https://www.businessinsights.dk/wp-content/uploads/2018/10/Logo_Businessinsights_2.jpgkristofferlohse762019-03-22 15:56:492019-03-22 16:31:45Hvad kan forbrugerne forvente af fremtidens bank?
Hvis du fandt artiklen interessant, vil du muligvis også finde nedenstående artikler interessante: