Danske HeroBase bliver til Enreach Campaigns
Enreach, den hurtigt voksende UCaaS og CCaaS koncern, med investeringsvirksomheden Waterland i ryggen, byder den danske salgs-, service- og marketingløsnings-udbyder HeroBase A/S – velkommen under Enreach brandet. HeroBase blev opkøbt af Enreach i september 2020, og tilførte Enreach førende kontaktcenter- og marketing automation muligheder, og indenfor 9 måneder har de nu taget skridtet videre til fuld Enreach-integration ved at skifte navn.
“At skifte navn er rent faktisk ikke noget nyt for HeroBase. Vi ændrede vores navn til HeroBase i 2016 efter en fusion og for os har det betydet vækst og øgede muligheder. Vi er glade for og stolte over at blive til Enreach Campaigns og for at tage Enreach’ brandnavn til os. Før overtagelsen var vi allerede til stede i fire lande, og med den udvidede europæiske tilstedeværelse gennem Enreach – såvel som den tværgående produktudvikling på tværs af grænserne – får vores løsninger virkelig de bedre internationale muligheder, de fortjener,” udtaler Casper Langhoff, CEO hos Enreach Campaigns.
Synergy uden grænser
Under Enreach brandet vil HeroBase fortsætte med at tilbyde et unikt udbud af smarte, fleksible multichannel salgsløsninger og fra kontoret i København servicere sine kunder, som inkluderer nogle af de mest produktive organisationer i Danmark såvel som uden for landet. Disse kunder vil snart opleve en række nye fordele, såsom nem adgang til best-in-class produkter og tjenester, primært basseret på synergien skabt af Enreach-virksomheder i hele Europa, der arbejder og udvikler nye løsninger sammen.
De markedsledende produkter Hero Outbound, Hero Flows og Hero Payments er allerede ført sammen med andre Enreach-kontaktcenter og kommunikationsløsninger. Den samlede Enreach Contact Center as a Service (CCaaS) suite giver mulighed for ekstraordinære kundeoplevelser der kan maksimere udbyttet af virksomhedens indsats. Bygget på en central platform, der er hosted i Europa, forenkler Enreach kontaktcenter-teknologien, og gør den tilgængelig for både små og store virksomheder og sparer klienter betydelige ressourcer ved at flette hele deres vifte af kommunikationskanaler sammen til en integreret løsning.
“Enreach DNA passer perfekt til HeroBase’s filosofi: Kundefokus der skal skabe en meningsfuld menneskelig kontakt, med den ideelle blanding af pålidelighed og dristig innovation samt dyb indsigt i de lokale, europæiske værdier, forretningstraditioner og compliance-krav. Ved at kombinere de individuelle styrker hos alle virksomheder i gruppen og forbinde dem med næste generations teknologi, bygget af Enreach, kan vi alle give vores kunder en helt unik værktøjskasse, der hidtil ikke er set i Europa,” forklarer Casper Langhoff.
Styrket markedsposition
Stijn Nijhuis, CEO Enreach tilføjer:
Med købet af den nu rebrandede danske markedsleder HeroBase – har Enreach yderligere styrket sit samlede kommunikations- og cloud-kontaktcentertilbud i hele Europa. At erhverve virksomheder og hurtigt integrere dem udfra et synergiperspektiv er centralt for Enreach og vores “buy-and-build”-strategi. Gennem at kombinere vores virksomheder og iværksætterevner, stærke kundeindsigt og fortsatte udvikling af unified contact-teknologi er Enreach dedikeret til at opbygge en endnu stærkere markedsposition i Danmark og Europa, som er vores hjemmebane. Jeg er derfor meget glad for, at vi i dag kan fejre rebrandingen af HeroBase til Enreach.”