Digital Retail 2022

Eksperter fra ind- og udland gav til Digital Retail 2022 indsigt i digitaliseringens betydning for fremtidens detailhandel. 

 

Få adgang til videoen: How to Drive Customer experience with Data Driven strategies.

How to Drive Customer experience with Data Driven strategies

De fleste virksomheder og organisationer er bevidste om potentialet i at blive datadrevet. Men at vide det og gøre noget ved det, er to vidt forskellige ting. Se videoen om datadrevne strategier og find ud af, hvordan du kan bruge dine data til at drive din detailforretning, forbedre kundeoplevelsen og øge salget

I videoen med DXC’s Gert van Eikeren får du svar på følgende spørgsmål:

  • Hvordan ved man, hvad der skal justeres, når kundernes behov og ønsker konstant ændrer sig?
  • Hvad gør du med al den information, du får, hver gang en kunde interagerer med din virksomhed?
  • Hvorfor er det vigtigt at have et 360-graders overblik over hver enkelt kunde?
  • På hvilke måder kan datadrevne strategier forbedre kundeoplevelsen samt styrke din organisation?
  • Hvordan maksimerer du forretningsværdien af dine data med hjælp fra DXC Technology?

Se hele videoen og lær mere om fordelene ved at have en datadrevet strategi.

"The key is understanding what your customers need, and how those needs evolve. You get that insight from being data driven."

Gert van EikerenGert van EikerenDigital Strategist, DXC Technology

I samarbejde med:

Copyright © Business Insights