Nicholas Meilstrup, CEO Crediwire

Vi befinder os i en brydningstid

En krise der på godt og ondt har bekræftet, at virksomheder er nødt til at tænke agilt og være forberedt på konstante forandringer. En tid der har bekræftet, at virksomhederne, mere end nogensinde før, har brug for overblik, kompetent og løbende rådgivning. En krise er et vendepunkt – og kan bruges som et springbræt til noget nyt og bedre.

 

Innovation vokser ud af kriser. Virksomheder tænker i nye baner, handler proaktivt og introducerer spændende forretningsmodeller, tilbud og produkter. Det er fantastisk at vidne.

Et af de områder der interesserer mig mere end andet, er den kontekst virksomhederne sætter sig i. Hvordan skaber de de rigtige netværk omkring deres virksomhed? Hvordan bruger man bedst sin bank? Er der finansielle produkter, der kunne være en fordel for ens virksomhed. Hvordan får man det bedste samarbejde med sin revisor? Kan man skrue op for rådgivningen, ned for det manuelle processer og skabe mere og bedre forretning? Spørgsmål som slet ikke er fremmede for mig, da de har været helt tæt på mig gennem mit iværksætterliv – nu håber jeg selv at kunne hjælpe med brugbare svar og konkrete løsninger på netop de spørgsmål.

Vi har før sat fokus på digitaliseringen og de nye muligheder, den bringer med sig. Jeg er glad for den position, vi har formået at skabe for Crediwire. En position solidt placeret mellem virksomhederne og deres rådgivere. En position hvor vi bruger udviklingen og de nye muligheder til at skabe bedre muligheder for både virksomhederne og deres rådgivere.

Vi kigger ind i en spændende og afgørende tid, og jeg håber, at dette whitepaper er med til at inspirere til en optimistisk fremtid.

Rapporten kan hentes her